مجله

اتاق خواب هوشمند _ هوشمند سازی ساختمان | خانه هوشمند آریان

اتاق خواب هوشمند _ هوشمند سازی ساختمان | خانه هوشمند آریان

یک اتاق خواب هوشمند اساسا یک اتاق خواب معمولی با فناوری های ارتقا یافته متمرکز بر خواب است. با دستگاه‌های سازگار با خواب، می‌توانید روتین خانه و زمان خواب خود را در یک لحظه (بدون نیاز به بلند‌کردن حتی یک انگشت) بهبود بخشید. و بهترین مزیت آن چیست؟ این است که آنقدر گران نیست و مزایای آن ده برابر است. ما در خانه هوشمند آریان در این مقاله سعی داریم شما را با برخی از بهترین ابزار‌هایی آشنا کنیم که اتاق خواب شما را تبدیل به یک اتاق خواب هوشمند خواهند کرد.

اتاق خواب: تکنولوژی برای خواب بهتر در شب

اگر تخت شما خیلی ناراحت است، اتاق شما خیلی گرم است، یا به دلیل آلرژی و آسم با مشکلات تنفسی مواجه هستید، تکنولوژی اتاق خواب می تواند کمی درد شما را تسکین دهد.

تخت خواب هوشمند

برای نهایت راحتی در شب، تخت خواب هوشمند 360 i8 Sleep Number یک سرمایه گذاری سنگین است، اما به شما این امکان را می دهد که استحکام هر طرف را به طور مستقل محاسبه کنید، بنابراین اگر دوست دارید روی ابر بخوابید و همسرتان آجر را ترجیح می دهد، هر دو می توانید آن را داشته باشید. همچنین روند خواب شما را در برنامه همراه خود ردیابی می کند.

تشک هوشمند

دمای اتاق شما نیز می تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. یک اتاق خیلی گرم یا خیلی سرد می تواند باعث ایجاد مشکل در خوابیدن در طول شب شود. حدود 65 تا 68 درجه فارنهایت دمای ایده آل خواب برای اکثر افراد است. تشک هوشمند Eight Sleep Pod Pro Cover به شما امکان می‌دهد دمای تخت موجود خود را از گرم به سرد از طریق تلفن تنظیم کنید و به طور ماهرانه سلامت خواب خود را ردیابی کنید.

تهویه مطبوع هوشمند

همچنین ممکن است بخواهید یک تهویه مطبوع هوشمند در اتاق خواب خود داشته باشید. آنها معمولاً امکان کنترل برنامه و صدا و برنامه ریزی را پشتیبانی می کنند که می تواند به کاهش هزینه های انرژی شما کمک کند. تهویه مطبوع U شکل Midea 8000BTU به راحتی نصب می شود و کار خنک سازی را فوق العاده انجام می دهد. همچنین یکی از بی صداترین تهویه کنند هایی است که در بازار وجود دارد.

تصفیه‌ کننده هوای هوشمند

یک تصفیه‌کننده هوای هوشمند می‌تواند به شما کمک کند کیفیت هوای داخل خانه خود را به دقت زیر نظر داشته باشید و کمی راحت‌تر نفس بکشید، به خصوص اگر از آلرژی و آسم رنج می‌برید. Dyson Purifier Cool TP07، مدل مورد علاقه ما، یک تصفیه‌کننده هوای توانمند است که قابلیت اتصال به Wi-Fi برای کنترل تلفن و صدا را دارد.

اسپیکر هوشمند

یک اسپیکر هوشمند می تواند یک همراه عالی در کنار تخت باشد. مدل های مورد علاقه ما برای اتاق خواب Amazon Echo Dot With Clock و Google Nest Mini هستند. آنها میز خواب شما را شلوغ نمی کنند و به شما اجازه می دهند آلارم تنظیم کنید، موسیقی پخش کنید، آب و هوا را بررسی کنید، و سایر دستگاه های خانه هوشمند سازگار را کنترل کنید.

نمایشگر هوشمند

به طور مشابه، یک نمایشگر هوشمند تمام مزایای یک بلندگوی هوشمند را ارائه می‌کند و کنترل‌های خانه هوشمند شما را روی یک صفحه که به راحتی روی میز کنار تخت شما قرار دارد، سازماندهی می‌کند. نسل دوم Nest Hub به اندازه کافی کوچک برای میزهای خواب است و دارای حسگرهایی است که به آن امکان می دهد خواب، تعداد تنفس شبانه، سرفه و خروپف شما و همچنین هرگونه تغییر نور و دمای اتاق شما را بدون دوربین یا نیاز به شما ردیابی کند. اگر الکسا را ترجیح می دهید، نمایشگر هوشمند مورد علاقه ما برای اتاق خواب نسل سوم Echo Show 5 است. این نمایشگر خواب شما را ردیابی نمی‌کند، اما دارای یک دوربین برای تماس های ویدیویی و نظارت از راه دور خانه هستند.

ما در خانه هوشمند آریان در این مقاله شما را با برخی از ابزار‌هایی آشنا کردیم که اتاق‌خواب شما را هوشمند خواهند ساخت. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

شما عزیزان می توانید با خانه هوشمند آریان از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

شماره تماس:

آدرس:

بابلسر، خیابان شریفی، مجتمع اداری البرز، طبقه هفتم، واحد ۷۰۱

آدرس در اپلیکیشن نشان:

nshn.ir

آدرس در اپلیکیشن بلد:

balad.ir

صفحه اینستاگرام:

صفحه آپارات:

khane_hooshmand_e_arian

منبع : خانه هوشمند آریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *